به روز رسانی 3 فیس بوک برای اولویت بندی اخبار قابل اعتماد بر اساس نظرسنجی

تاریخ: 1/20/2018 12:36:31 AM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

سان فرانسیسکو رویترز فیس بوک، فیسبوک و ویبولتین، خبرهای قابل اعتماد خود را در فید پست های رسانه های اجتماعی با استفاده از نظرسنجی های عضو به منظور شناسایی رسانه های با کیفیت بالا و مبارزه با حساسیت و اطلاعات غلط، در اولویت قرار می دهد. مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی شرکت، گفت که این شرکت بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه اعضای کارشناسان و یا مدیران فیس بوک نمی توانند تعیین کنند که چگونه رسانه های خبری بر پایه اعتماد قرار می گیرند همچنین گفته است که بر روی منابع خبری محلی تاکید می کند. این حرکت احتمالا موجب تشدید شواهد رسانه ای در تقریبا هر کشوری می شود. زاکربرگ روز جمعه گفت که او انتظار دارد که تغییرات اخیر اعلام شده برای کاهش میزان اخبار در فیس بوک از 20 درصد به حدود 4 درصد از همه مطالب از 5 درصد در حال حاضر مدیر اجرایی یک تغییر در یک پست در فیس بوک را بیان کرد که گفت "شروع ن" به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری آسوشیتدپرس روز چهارشنبه اعلام کرد: «رسانه های اجتماعی، مردم را قادر می سازند اطلاعات را سریعتر از همیشه منتشر کنند. قبل از آن و اگر ما به طور خاص این مشکلات را حل نکنیم، ما در نهایت تقویت آنها را به خوبی نوشتیم. کیفیت اخبار در فیس بوک پس از آن که کارشناسان روسی برای اسپمر سود سود جستند، و دیگران گزارش های دروغین در سایت را از جمله در طی 2016 انتخابات ایالات متحده در انتخابات دو سال پیش، کاربران فیسبوک دیدند که دروغ گفتن، پاپ فرانسیس، جمهوریخواهان، دونالد تامپف را برای رئیس جمهور آمریکا تایید کرد و یک نماینده فدرال در مورد دموکرات هیلاری کلینتون ملاقات کرد. فیس بوک در ابتدا پیشنهاد کرد که داستان های دروغین را با اجازه دادن به کاربران آنها پر کند. تغییر نه تنها لینک ها نوشته شده توسط رسانه های خبری، اما همچنین خبرگزاری ها که افراد به اشتراک گذاشته فیس بوک گفتند سازمان های خبری بلافاصله شروع به درک اینکه چگونه آنها در رتبه بندی در رتبه بندی رتبه بندی FIGHTING FAKE NEWS اعتماد رتبه بندی کمک خواهد کرد که برای رسیدگی به اخبار جعلی اخبار گفت: دیوید Chavern رئیس News Media Alliance یک گروه تجاری برای روزنامه های قدیمی ایالات متحده روزنامه ها ldquo برای برخی از ما استدلال کردیم که فیس بوک باید از اخبار قابل اطمینان اولویت بندی کند. او در یک بیانیه گفت: ویراستار نظر تام گارا در BuzzFeed News بر روی توییتر نوشت که او انتظار دارد که رسانه های پارسیان بدتر از این باشند. این به نظر می رسد مانند اخبار بسیار خوب برای ناشران خبر فیس بوک از یک طرف یا یکی از طرفهای دیگر فریب خورده است. فیس بوک ارتباطات طوفانی با سازمان های خبری بویژه کسانی که دارای سیاست های قوی سیاسی بوده است، در سال 2016، قانون گذاران جمهوریخواه ایالات متحده ابراز نگرانی کرد که فیس بوک در لیبرال شمالی کالیفرنیا، اخبار خبرهای مورد علاقه خوانندگان محافظه کار را سرکوب می کند فیس بوک گفت که رتبه بندی توسط trustworth اینک در نظر نگرفت که به طور مستقیم بر گروههای خاصی از ناشران بر اساس اندازه و یا ایدئولوژی خود تاثیر بگذارد. زاکربرگ گفت: او بر روی ایده جستجوی کاربران فیس بوک کنار گذاشت پس از رد شدن از این که شرکت خودش رتبه بندی خبرهای جدید را به دست آورد اعتماد به نفس ما تصمیم گرفتیم که جامعه را تعیین کنیم کدام منابع به طور گسترده ای اعتماد می شود، هدف اصلی این است که او در پست خود نوشت فیس بوک اعلام کرد که قصد ندارد نتایج تحقیق را منتشر کند، زیرا آنها تصویر ناقص ای از نحوه قرار دادن یک داستان را در یک فرد نشان می دهند. منبع تغذیه rsquo s بسیاری از عوامل تعیین می کنند که کدام یک پست به نظر می رسد در فیس بوک کاربر rsquo s اخبار خوراک مانند موضوع پست که آن را نوشت و کسانی که در حال اظهار نظر در مورد هفته گذشته Zuckerberg گفت که این شرکت تغییر می کند که چگونه فیلتر کردن پست ها و فیلم ها در خوراک اخبار برای اولویت دادن به آنچه دوستان و خانواده به اشتراک گذاشتن News Corp صاحب نیویورک پست و دیگر رسانه ها به اعلام قبلی فیس بوک با تعهد به ل پاسخ داد برای هر گونه نشانه ای مبنی بر اینکه محاسبه سایت های خبری از لحاظ سیاسی محرز شده است، شرکت رپرت مرداک، هیچ نظری فوری در مورد گزارش جمعه توسط دیوید اینگرام نداشته است. اصلاحات توسط لسلی آدلر و سینتیا اورتمن، استانداردهای ما، اصول اعتماد Thomson Reuters