ناشران دیجیتال موجب افزایش فشار به تلویزیون تماشاگران، تبلیغ دلار می شوند

تاریخ: 1/25/2018 12:04:38 PM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

 شرکت های رسانه ای رویترز رویترز ATTN BuzzFeed و گروه نهم رسانه ها فشار بیشتری را به مدیران تلویزیون می دهند که هدف از جذب بیشتر بازار تبلیغات تلویزیونی و کمتر در رسانه های اجتماعی برای بینندگان بستگی دارد در حالی که شرکت ها از طریق رسانه های اجتماعی مانند Facebook Inc به مدت طولانی جذب مخاطبان شده اند آنها را به تغییراتی که می توانند محتوای خود را خنثی سازند آسیب پذیر ساخته است. تلویزیون نیز فرصتی برای درآمد حاصل از صدور مجوز را در داخل و خارج کشور ارائه می دهد. ATTN سه ساله که بیش از نیمی از بینندگان را برای فیلم های خود در جریان رویدادهای جاری از فیسبوک در حال توسعه در دو خلبان یکی از خلبانان اخبار سبک خبرنگاری را به CBS Corp. Showtime فروخته است و تولید سریالی به نام "America vs Rdquo" را با Viacom Inc انجام داده است. شبکه Paramount New Network مت سگال ATTN به خبرگزاری رویتر گفت: رسانه های دیجیتال رقابتی تر می شوند تلویزیون بعدی قدم بعدی برای شرکت هایی مانند BuzzFeed است که اخطارها را برای 100 عدد اعلام کرد مدیران این شرکت در سال گذشته در گزارش هایی که از اهداف درآمد ناامید شده بود، مدیران گفتند که گروه نه و BuzzFeed در حال حاضر بر روی هواپیما نمایش داده می شوند یا برنامه هایی با شبکه های متعلق به سرمایه گذاران مربوطه دارند. ارتباطات Discovery و Comcast Corp در NBCUniversal و در حال حاضر خلبانان پچ پچ به دیگر مدیران شبکه خوراک خبری خود را عوض کرد تا پست های دوستانه و خانوادگی از بیش از 2 میلیارد کاربر بیش از محتوای منتشر شده توسط ناشران را برجسته کند و بر این اساس خطرات زیادی را در رسانه های اجتماعی سوم شخص ایجاد می کند. ضعف ما این است که ما نمی توانیم این پلتفرم ها را در اختیار داشته باشیم. درست است که واقعیت این است که بن لیر مدیر اجرایی شرکت گروهی نهم نیویورک است که دارای نام تجاری مسافرتی است. خبرنگار فیلم Trilist Video Creator NowThis و سایت ویدئویی حیوانات خانگی Dodo ldquo این روش درآمد خارج از این اکوسیستم است. تلویزیون همچنین تبلیغاتی بسیار سودآور را ارائه می دهد مدیران بازار می گویند حتی زمانی که بینندگان به طور فزاینده لغو اشتراک های کابلی به نفع سرویس های جریان آنلاین مانند Netflix Inc انتظار می رود که هزینه های پخش شده در تلویزیون ها 72 میلیارد دلار در سال جاری میلادی به مبلغ 154 میلیارد دلار برای هزینه های تبلیغاتی دیجیتال مطابق با محققان بازار پرداخت شود. eMarketer لس آنجلس ATTN همیشه برنامه ریزی شده است تا به تلویزیون برسد و انتظار دارد هفت عدد درآمد آگهی در سال جاری، اگر خلبانانش دریافت کنند، گفت که سگال سگال اظهار نظر در مورد میزان درآمد آگهی شرکت را در حال حاضر اعلام نکرده است، اما گفت که این امر همچنین از نشان دادن مجوز به شرکای ایالات متحده و خارج از کشور، هزینه می کند. رفتن به ما درآمد آگهی بیشتر را افزایش می دهد و نام تجاری را افزایش می دهد او می گوید من می خواهم تلویزیون من معاون رسانه اولین شرکت رسانه های دیجیتال بود به تلویزیون با نمایش خود را در HBO و همچنین کانال خود ویسلند معاون اخبار امشب به ارمغان آورد به طور متوسط ​​174 000 بیننده بین سالهای 18 و 49 در سال 2017 در مقایسه با 130،000 سال قبل از میلاد بر اساس Nielsen ATTN rsquo s خلبان با Showtime یک سری سبک مستند است که آدرس topi به عنوان سیاست اقتصادی اجتماعی و جنگ علیه مواد مخدر آمریکا در مقابل در مقابل ATTN rsquo S نشان می دهد که در حال توسعه است با شبکه Paramount خواهد موضوعات مانند نوشیدن آشامیدنی و نگاه آنها را در ایالات متحده در مقایسه با کشورهای دیگر Segal گفت: گروه Nine rsquo s Dodo خواهد شد نخست وزیر اولین سریال تلویزیونی خود را Ddo Heroes rdquo شامل افرادی که حیوانات را در اختیار دارند با Discovery rsquo s Animal Planet در سال جاری BuzzFeed خرید یک بازی نشان می دهد به تعدادی از شبکه های پخش که اولین بار آن را نشان می دهد خارج از شبکه NBC گفت متی هنیک رئیس BuzzFeed Motion Pictures BuzzFeed اخیرا سریال مستنداتی با NBC rsquo s شبکه اکسیژن ldquo اعلام کرد. با استفاده از دیجیتال، شما فقط امیدوار بودید که در یک الگوریتم کار کنید که بیننده ها در حال رفتن به آن هستند. هنیک گفت: ldquo حالا مردم می دانند چه چیزی انتظار می رود اگر آنها به یک گزارش BuzzFeed نشان می دهند گزارش گزارش توسط جسیکا Toonkel در حال ویرایش توسط آنا راننده و مردیت MazzilliOu استانداردها اصول اعتماد Thomson Reuters